Entry Baru

Wednesday, August 3, 2011

mengidam macam2..

salam..arinie da masok hari ke 3 kita puasa erk..macam2 karenah aku tengok dalam kelas...ade yang kepala da terumbang ambing ha..coz letih ngan puasa..tambah2 kelas plak abis pkol 4 ptg..mmg penat la..mase lecturer tengah mengajar je..ade 1 slide tu aku tengok pic tu da maca kek coklat ha..hurm..teringat plak kat kek coklat mak aku..yummy...
padahal tu bahagian dalaman organ kita..da macam kek coklat plak..maklumla..puasa nie kan..mesti la pantang kalo bab2 makanan nie..hehe..pastu plak..aku rasa lapar puding carameal paksu aku..huhu..
bila da sedap tengok sume nie..lapo plak kat ayam percik kat kedah..huhu..gerai yang slalu beratur panjang setiap bulan puasa..kalo tak caye jom g bazar kat umah aku..hehe..
nampaknye..aku kene balik kedah jugak nie..orang kat umah kene tunaikan sume yang kat atas nie..da macam orang mengidam la plak..hehe..biasa la tu..bulan puasa..sume nak,tamak..padahal makan ckit je pon..suke membazir je..huhu..tu je..wsalam.
Post a Comment