Entry Baru

Saturday, April 22, 2017

LIPMATTE BY LE'SANDA

Lesanda lipmatte
RINGAN & tidak melekit
🌸gabungan minyak kelapa & shea butter utk kelembapan bibir
🌸tahan lama
🌸water proof
🌸intense colour
🌸bibir tidak merekah
TIADA PARABEN
.
.
Berminat boleh buat PRE ORDER ye..
Whatsapp 0124795574
Rm 28

MAGIC CLEANSER BY LE'SANDA

*LESANDA MAGIC CLEANSER*

*KANDUNGAN MAGIC CLEANSER*

Terdapat pelbagai jenis minyak yang terbaik untuk kulit wajah

1. Minyak biji bunga matahari
2. Minyak Jojoba
(Lembut pada kulit dan menbantu melembabkan kulit semasa mencuci muka)

3. Minyak Zaitun
4. Minyak Argan
5. Minyak Biji Anggur
6. Minyak Ros Damascena
(Bertindak sebagai antioksidan dan anti radang untuk memberi kulit perlindungan tambahan sepanjang hari)

Juga kaya dengan VITAMIN E untuk melambatkan proses penuaan dan menjadikan kulit sihat dan seimbang.
Boleh PRE ORDER SEKARANG RM 68 SAHAJA..

Whatsapp 0124795574

Monday, April 17, 2017

Eh? Stalk aku rupanya?

La..ko apehal? Nak apa lagi? Stalk blog aku bagai? Dah dapat jantan tu amik la. Tak heran pon..setakat dia tu aku bleh dpt ramai lg..rmai lg yang bagus kot..saja aku wat english aku berterabur..nak tengok perangai bdk gedik..dok tayang kebahagiaan..macam baru jumpa dunia..kesian plak aku tengok kan..show off sgt aku tengok..kena kebas padan muka..tu ja nak cakap..bye