Entry Baru

Wednesday, March 30, 2011

banjir di perlis??


salam.. baru arini aku tau yang tempat aku belajar dulu banjir.. tadi pkol 2.15 pg ayah aku send mesej kat aku. ayah cakap kat situ.. ''Al maad banjir banjir plak.. ayah ngan mak kat kangar la nie..'' adik aku mesti syok pya sbb x pyah g skolah.. pecah rekod la maad banjir 2 tahun berturut2.. tapi kesian la plak kat cikgu2 kita.. kena bawak nek barang kat tmpat tinggi.. hurm.. di harap bersabar la ye.. aku nak tolong pon jauh.. kat ipoh nie x ujan la plak.. tp mendung ada la.. ayah ngan mak mesti x tido.. sbb tengah tunggu air banjir 2.. takot masok dalam kedai mak aku.. ujian Allah.. sapa yang dok kot kangar 2.. tlg2 la sama.. jangan tengok je..  jangan kira nak men air je erk.. tapi kan.. aku risau.. tiba2 je teringatkan tsunami kat jepun 2.. rasa takot n sedih sangat tengok diorg.. menderita.. huhu..

0 org budak cantek n comey sedang komen: