Entry Baru

Tuesday, April 12, 2011

sahabat??

salam.. kali nie aku tak nak cite pasal si dia.. tapi nak cite tentang kawan.. or sahabat la konon.. kawan sejati yang boley di percayai sampai mati... ntah kenape.. dari aku sekolah menengah hingga sekarang.. tetap tak jumpa kawan yang boley di percayai.. bagi aku sume tak boley percaye punya la... pandai2 tambah cerita plak tuh! nie mula aku pon nak menambah cerita.. aku jumpa kawan baik mase sekolah rendah je.. kekal hingga sekarang.. kalo aku ade problem.. aku akan cite kat dia.. tapi sekarang, kawan yang suke makan duit kawan de la.. time aku belanja dia..dia rapat ngan aku..time aku tak de duit.. rapat ngan orang len plak.. ape ke kejadahnye... sekarang roommate aku ade la 3 orang.. tapi 2 orang tak boley pakai.. macam kene wat ubat je ngan yang sorang lagi tuh. elok2 dia kawan ngan aku.. tetibe datang sorang nie menarik dia pelan2.. sekarang aku kawan ngan yang sorang la tu je.. ntah ape2 kawan sekarang.. sume tak boley pecaya la.. aku tak harap sangat kat kawan nie.. just nak wat teman je.. tempt luah perasaan.. bukan tempat cari pasal! ape2 pon.. pandai2 la korang hidup!        
Post a Comment