Entry Baru

Wednesday, April 6, 2011

teringin nak wat keychain

salam.. tajok aku arini 'teringin nak wat keychain.. hehe.. memang da lame teringinnye.. tapi tak tau kat mane kain yang nak wat benda alah tu.. kat mane ade jual eh?? katkedai kain la.. tapi aku tak berkesempatan lagi nak watnye.. sabo jela.. terketar tangan nie nak wat benda 2.. nak kene cari kain felt 2 dulu.. korangtau tak keychain yang macam mane?? macam nie ha.. 
inilah keychain yang aku maksudkan di atas..
  









 cara jahitannye sonang ajo.. hehe.. biarlah rahsia.. shutt!! kat mane aku nak dapatkan kain nie ha?? tak tau.. blurr.. huhu.. kaki nie rase macam nak melangkah je g cari.. tapi segan plak sorang2.. kalo ade teman tak po gak.. erm.. e2 ja aku nak kongsi ngan korang arinie.. bye..
Post a Comment