Entry Baru

Monday, May 23, 2011

~lapo KFC punye pasal~



salam.. erm..yummy..sedapnye.. nampak pe tu?? iye..btol ayam kfc.. hehe.. korang tau tak..semalam aku tak tido pon keje aku wat ubahsuai blog sampai pkol 7 pg.. pastu bru aku tido.pastu sedar2 da pkol 12.30..tiba time tu gak aku rasa lapar kfc..tringin gila2 nak makan..ape orang cakap?? kempunan?? ye kot.sudah je mandi aku col cik abg,minta izin dia nak kuar ngan cik fiza nie..nasib bek dia bagi..tu pon jenuh pujuk..haha..kami pon siap la..paka cantik2..bwk payung lenggang pi tunggu bas kat depan tu.. pastu plak bila da sampai sana..cik fiza kita tertinggal payung dia dalam bas.. kecian kamo.. haha..tu la..tekan loceng tak igt payung..
posing maut depan ayam..

nie plak control ayu depan ayam..apela korg nie..

bila da selesai makan..sempat lagi kami posing dgn ayam tu.. sambil makan sambil snap! sampai senget kepala pon ada la.. macam2 gaya.. huhu..
hai..nama saya upin..

chezy wedges sememangnya sedap!! yummy!

tgk la,kamera nset pon fokus kat ayam..bukan kat muka aku..huhu

ini plak,.tak tau sbb pe dia takot kat ayam..pelik btol la..
tunggu bas pon sempat lagi posing..

time nie ramai org tgk..tapi apekan daya..gila ckit  lepas mkn ayam

so! p/s: bukan senang nak cari kawan yang btol2 bley simpan rahsia kita.. sume sama je..k..carilah kwn yg baik..~wasalam~
Post a Comment