Entry Baru

Thursday, September 1, 2011

raya time!

salam..lame aku x update blog ea..ok..macam mane ngan raya tahun nie? huhu..mesti buzy..aku pon buzy sgt tahun nie.. balik2 je kene kemas umah yang besar nih. mmg penat la..mak buzy ngan tempahan baju raya,ayah plak buzy kat lua umah..so? aku bhagian dlm umah tapi sempat lg aku wat kuih..n x cukup tidola..agak meletihkan..tapi xpe..semangat raya kan punye pasal..raya pertama aku da demam gara2 x cukup tido pergh!trbaek punye la..haha...memang tahun nie giler2 punye raya la..ade yang x sempat sembahyang raya tau..sbb orang luar terlalu ramai kat masjid..hurm..ha..sebelum terlupe,aku nak ucapkan selamat ari raya aidilfitri kepada sume umat islam..minta ampun dari ujung rambut hingga ujung kaki kalo ade trkasar bhasa selama berblog nie kan..maklum la..blog nie kan diary open minded pye kan..kang ade plak yang terasa ngan kata2 aku..harap di ampun..

0 org budak cantek n comey sedang komen: