Entry Baru

Tuesday, June 24, 2014

Penang street art

Salam..lama tak update blog nie..ayat pun berterabur tak tahu nak cerita macam mana..maaf ler nana try update guna phone..sebab tu entri nie macam serabut ja. Emm..mesti korang pernah pegi kan tempat nie. Ala dekat penang ja pun,tapi serius excited cik nana nie..excited nak berselfie dengan lukisan2 dekat dinding tu. Kreatif sungguh sapa yang buat lukisan tu erk. Nanti kalau ada masa lapang nana nak pegi lagi lah,bley selfie banyak2 ye dak? Hehe..bagi yang belum tu,korang bley try g penang holiday nanti ya..miss this moment ok..daa..













Post a Comment