Entry Baru

Friday, September 18, 2015

Bersyukur dengan apa yang ada

Assalammualaikum..lama tak update ye.buzy dengan kerja la..cuti pon tak menentu..hehe..kadang2 sakit hati jugak la dengan org yang tak reti bersyukur nie..asyik nak pandang hina ja kat pekerjaan orang lain. Siap perli2 bagai..sakit hati betul bila kena dengan ayat sindir2 nie..ingat la sikit dulu sebelum nak senang korang tu cari sape.cakap main lepas plak tu. Ikut sedap mulut je..tak nana trima orang nak hina kita..jangan suatu hari nanti Allah tarik nikmat tu..korang merayu2 plak k.jangan bangga kalo dah kerja besar2 pon..itu rezeki masing2,cuma kita perlu bersyukur dengan apa yg ada. Bukan dgn menjatuhkan aib org lain depan org ramai..menangis aku dibuatnya..😯itu lah nak cakap..bersyukur dengan apa yang ada.

Post a Comment