Entry Baru

Wednesday, March 9, 2011

8-9/3/2011 health care event at masterskill campus ipoh

dia ckap.. jagalah jantung anda!!
Ada je org nak nyampok kat blakang tuh
kengkawan aku
pose ckit.. huhu.. love kat blakang aku...
jagalah hati anda seperti belon nie..
nana n ayu







salam.. 2 ari berturut2 health care team mengadakan event kat kolej. byk jgk la yang aku dapat kat sana.. antaranya yang aku suka tgk ialah.. cara2 untuk mmbuang pengguguran bayi dlm rahim.. agak ngeri aku tgk.. diorg gune forcep ,vacum utk tarik atau buang janin yg da ckup sifat 2.. kesian pon ade aku tgk.. huhu.. kan nk jd nurse.. kne la amik tau sume nie kan.. hehe.. pas2,cara2 mngambil pemakanan yg sihat.. ade game diorg bg. mkanan kesihatan.. mcm2 la.. tp td aku ade duduk atas wheel chair (wheca) 2.. pas2 ade sorg senior india  tolak aku. malu kot... x sempat nak nk turun,dia trus tolak aku. kwn2 aku gelak kat aku. yg kwn2 aku plak.. da org suh amik coklat free.. diorg pe lg.. x ckup sbelah tgn, 22 skali diorg hentam.. rasa mcm zaman kanak2 pon ade gak.. hehe.. belon yg kat atas 2.. kami amik free je.. just daftar kat diorg.. n blah.. mcm2 la.. tp best. yg paling best buang janin 2.. aku suke tgk.. tp.. jgn la kita wat benda x senonoh plak erk. hehe.. pandai2 la korg take care.. ok yg 2 je aku nk cite.. sbb dpt pengajaran baru.. pelajarn mesti la kita kongsi.. jgn kedekut ilmu sgt.. btol x.. k.. bye

0 org budak cantek n comey sedang komen: