Entry Baru

Sunday, April 10, 2011

peniaga yang sombong!

salam.. kelmarin aku ade kuar g green town mall kat ipoh tu.. pastu aku ade nampak kedai jual bunga telur n hantaran.. aku pon masok la kedai tu. orang yang tunggu kedai tu tido! bangun2 je usha aku semacam je.. tau ape dia cakap?? ''aku nak tido pon tak bley!'' ish patut la tak da orang masok kedai dia.. rupanya.. e2 kah perangai dia.. hurm.. pastu aku jalan2 dalam kedai tu.. aku terjumpa kain felt yang aku tercari2 sblom nie.. aku saja tya dia.. ''selalunya orang jahit kain nie gne benang pe??'' dia jawab pe?? '' gne benang arr!!'' ish.. geram aku.. macam nak bagi penampo je ha.. pastu plak.. kawan aku yang baru nak melangkah masok kedai nie pon dia da prasan.. diorang masok je kedai tu.. peniaga tu usha atas bawah sambil jeling.. ish2.. orang macam tu tak layak jadi peniaga or casher kat mne2 supermart la.. dia layak dok umah jadi, or cleaner je tu.. aha.. geram aku. thobat lepas nie aku tak g dah kedai tu.. tak lalu nak pegi lagi.. huhu.. e2 jerk.. sekian.

0 org budak cantek n comey sedang komen: