Entry Baru

Wednesday, May 18, 2011

~Genap setahun suda hubungan kami~

alhamdulillah..hari nie genap lah suda hubungan aku dan dia.. buat masa nie, tak da lagi orang ganggu hubungan kami.. harap2 kekal hingga akhir hayat la.. tapi semalam dia wat bang2 boom kat aku.. huh!! geram betol la.. menipu, wat serius plak tu.di cakap pe??''suke cari pasal sangat kan?? ok,kita putus.lepas nie jangan cntact lg da..'' cering bulu roma aku masa tu.. huhu..aku diam je.. ape pon aku tak cakap. lastly,aku off fon.. sbb terasa ati.. pastu dia col aku,tak dapat.dia col kawan aku plak..time tu aku tgh nangis,sakit ati kot.. aku tak cakap pon ngan dia.tak lama kemudian dia col kawan aku yang si fiza tu,dia tye pe? ''salam..fiza? nana mane??''fiza pon jawab. ''ade,atas katil tu.. nape?? dia tye lg. ''kamu cube tgk mata dia bengkak ke tak??'' fiza ckp lg. ''a'a..bengkak..abg hafiz wat pe kat dia??'' dia plak. ''hahahahahahaha.. '' gelak dengan bersungguh2nya.. adoi la.. aku kene lg.. geram sangat semalam. dia cka lg. ''hehe..saje nak gurau2..'' aku plak ckp. ''gurau pe macam tu?? tak de benda len ke nak gurau??'' dia terus diam.. minta maaf kat aku.huhu.. bengkak mata aku semalam..gara2 si dia wat bang2 boom kat aku.. huhu.. ape2 pon harap2 kekal ye..
Post a Comment