Entry Baru

Thursday, July 14, 2011

➹kawan makan makan➹

salam..da lame tak update blog..tapi kali nie kene gak update..dengan tajuk aku kat atas nie..kawan makan kawan..(aku nak like banyak2..) ade2 je perangai yang macam setan.kononnye solat 5 waktu..tapi mulot 2..pergh!! geram aku dibuatnye.. depan puji..belakang macam pe g..kutuk rapat2 xde ruang kot..ha...ade plak,yang suke abis kan duit kawan sendiri..dengan alasan,duit takde..pastu,bila kawan ade perasaan kesian terhadap kawan baiknye..mesti la dia kasi duit pinjam kan??untung la ade kawan macam tu..tolong orang yang tak mampu..tapi bila suatu ari kawan yang dia pinjam duit tu,da takde duit..dia tinggalkan macam tu je.bagus benornye wat gitu kat kawan bek sendiri..hidup2 kene tipu..sumpah aku tak suke perangai macam tu..da tau berhutang ngan orang bayar jela..berdosa kalo tak bayarnye..adoi..duduk kat hostel 1 bumbung,1 katil sumenye skali la.beli barang kongsi duit..tapi bila da start mulot yang kurg ajar..g hasut orang len plak untuk dengki kat kawan bek yang len..hampeh btol la.padahal dia yang takde kawan nak ngadu..di sebabkan dia sorang! abis kawan2 yang len berpecah..jgn di "sebabkan nila setitik rosak susu sebelanga".di nasihatkan..cari la kawan2 yang bley harap..jangan yang macam kat atas nie..nasib la kalo korang dapat yang macam nie.aku da terkena..so! puas ati giler la.. aku rela tak cakap ngan dia..sekian wasalam.
Post a Comment