Entry Baru

Friday, January 27, 2012

Reunion SMA Almaad

hai..hari tu nana ada cita pasal nak gi reunion skolah lama kan? nana terlupa nak update aritu..23/1/2012..
tu tanggal kami suma berkumpul..bertempat di bukit ayer perlis ye..hehe..kitorang wat BBQ.. first tu kitorang berkumpul ramai2..angkut barang sama2..ala..macam nak pegi kem tu..macam tak penah plak an..
kumpul n angkut barang2..

sempat lagi posing kat citu ecah..

bila da sampai tempat tu..kitorang naik plak tangga dengan barang2 tu..memang macam kem la..
tapi kalo dah lama tak jumpa,bawak barang berat pon macam bawak plastik ja..mau tak nye..asyik bersembang ja..kalo nak cita sampai esok tak abis..


pastu ada wat bbq ayam n sosej..sedap gak..mesti la sedap..tengok la anak dara dah suma..
da bley kawin ha..tapi kitorang wat keja mulut cerewat gak..tak henti2 cakap..adoi la..
tengok la nie..




ha tudiaa..tengok la..mulut kalo tak nganga memang tak sah..potpet2..
riuh rendah ngan diorang nie an..nasib baik tangan wat keja jugak..kalo tak siap suma tu..thanks 
jugak kat ayu sebab wat reunion nie berjalan dengan elok..nana ingatkan da tak jadi..n ingatkan 
sikit ja orang..ramai jugak la..terkejut tengok..

aien, nana pinjam air ckit na..
yang tu je kot..malas nana nak cita panjang2 nie an..tak larat nak taip ha..
kang ada plak yang tak larat nak baca kan..
sebelum tu nana nak ucap tima kasih kat ayu n mak dia..sebab sediakan makanan suma nie..
kalo nana pon tak mampu nak wat sendiri macam tu..kalo bley len kali wat lagi k..kepada kawan2 aien,fazza,basyirah,maksu,nadhrah,syila,azuwa,hanisah,syuhada,khirul,watip,zamira,itah,ruzana,azira,echah,
sebab sudi datang untuk menjayakan reunion kita..walaupun tak semua..kawan2 kita yang kat mesir n jordan sana..terhegeh2 nak balik ha..tak pa2..nanti kita wat len k..
bubye..




Post a Comment