Entry Baru

Sunday, January 29, 2012

praktikal tempat baru..

tak jawab dosa..cuti nana da abis..skrg da start praktikal..tempat baru..kawan baru..memang susah nak cari, kedai makan,kedai runcit..kalo nak kuruskan badan boley la jalan kaki..tapi bagi nana biasa la tu..
nak hidup kena la wat macam tu kan..kalo tak,tak makan la jawabnye..sekarang nana kat taiping..
tapi tempat posting tak boley gtau la..secret**.
jiran2 plak cina..sekarang kan masih chinese new year..apa kata,gi umah diorang..mana tau kot2
dapat angpau ke..pagi2 lagi nana sampai sini..ingatkan umah kecik je..nasib bek beso gak..
boley la hidup..hehe..pastu masing2 kemas bilik,cuci lantai..kemas almari..macam2 la..
dengan gelagat masing2..riuh rendah bilik nie dibuatnye..
1 bilik 5 orang je..da la bilik luas..wat la pe korang nak wat kawan2..jangan sampai jiran datang dah..
pastu kalo nak makan kena jalan ikot umah flat..seram sejuk je jalan situ..da macam flat 3A ha..
da la tadi g makan masa tu pukul 6 lebih da..senja gak balik..toleh2 nampk budak india kat tangga flat tu..
lagi la bertambah seram..pastu plak nampak anjing otw nak ikot kitorang.
nana yang lari dulu..takot giler...nape la hidup ngan anjing..aduh..
esok da nak start keja plak..
harap2 tak da pe la..takot gak nak keja esok nie..sabo jela..duduk tempat orang,jangan nak nakal2 ye..
bak kata hafiz..
mama,jangan nakal2 n jangan gatal2 ye..
bye..
Post a Comment