Entry Baru

Tuesday, August 28, 2012

Raya 2012




Da lama nana tak update blog nie..da bersawang plak tengok,raya pon tak sempat nak update.
sebelum tu sempat lagi kan nana nak ucap "SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN" maaf kalo ada terkasar bahasa la yer..terover menaip ka kan..
raya tahun nie series tak rasa suasana raya,tak tau kenapa.rasa macam balik umah untuk kenduri je.tapi tak pa,yang penting ada baju raya,ada kuih raya..raya ke 6 nana da cau g cameron highland.dengan baju2 kurung g sana. memang awesome la..raya kan..tak heran pa dah..
kenduri kat sungai petani

muka macam tak sabar nak kawin je..
jadi flower gurl plak..ayoyo
bersantai pagi2 buta kat cameron..
besar gajah pun nak naik lagi ke?

nampak sangat mengantuk

Jumaat nanti merdeka plak..najib tak nak bagi cuti lebih ke..huhu..
keja nak cuti..blajar tak mau..



Post a Comment