Entry Baru

Tuesday, December 11, 2012

KURSUS KAHWIN (PART 2)

hai..selamat petang. Alhamdulillah selesai sudah kursus kahwin selama 2 hari di kolej..memang letih n memenatkan lah.selama seminggu asyik balik pukul 6 n bersambung plak ngan kursus kahwin.memang muka pun da macam kolej da..tak da rehat n cuti yang secukupnya.hari kedua nana lewat ckit,sebab tak tido tak sedar.nasib baik la kawan nana col..
Jaja: "nana,da siap ke blum?"
Nana: "Ya Allah, jaja..nana baru bangun.tunggu kejap bley?"
Jaja: "ok2. cepat ckit.."
nana pun cepat2 la terjun katil..sebab kesian diorang tunggu kat bawah.bila da selesai tu. nasib baik la penceramah tu tak datang lagi..5 minit lepastu baru penceramah sampai.letih punya pasal tido sampai tak sedar..hadoi.lepas siap suma kitorang ada sesi photographi dengan semua yang hadir kursus..sebelum tu kena jawab dulu 40 soalan berkenaan topik2 yang ustaz cerita selama dua ari tu.kalo tak fokus memang tak bley jawab..jom tengok gambar untuk arini..
ramai juga yang hadir..

pemilihan calon suami

dapat sijil da..huhu

nana n syafiqah

dengan mak datin nie lagi..chua..

peace! posing jap

jaja malu..tutup muka dengan buku..

haa..nie la jaja..

yeay! kami da dapat sijil! jom kawin
lepas selesai suma..nana balik dengan keletihan..terus gi MYDIN meru..g beli tiket bas untuk balik kampung.Sebelum tu..pekena dulu big apple..haha.minggu nie da 3 kali makan big apple.
big apple lagi..

muka letih..

with bella syasya..
 letih seharian pun,masih sempat lagi g jalan2 kat mydin..gara2 tiket bas n kawan2 yang lapar big apple tu.kebetulan malam tu ada bola..lagi la ramai dekat kedai nasi kandar.Alhamdulillah..suma da dapat..jom kawin! x0x0! hehe.bye

Post a Comment