Entry Baru

Friday, December 7, 2012

KURSUS KAHWIN

hai2..wat pe tu? haha..esok nana g kursus kahwin..hoho. tapi bukan dengan pakwe erk.. sorang2 je..tak da pasangan lelaki k. g ngan kawan2 satu kolej.tapi orang kata lagi sweet kan kalo g ngan pakwe, sebab..apa yang penceramah cakap tu, suatu hari kita bley ingatkan sidia balik..btol tak? hope,esok tak da la halangan atau soalan yang tuju untuk nana k. risau gak tersentap kat situ. sabo jela...pkol 6.30 pagi da bertolak ke sana..n habis pkol 6 ptg jgk..insyallah..teringin jugak nak hidup bahagia macam kawan2.ada yang tengah pergnant n ada yang da bersalin. wah2..suka plak tengok..tak pasal2 nana dapat anak saudara plak kan2..hehe..semoga korang bahagia lah hingga ke anak cucu..amin...
meh follow intan farhanani new bie lagi..

ikhlas dari nana.. xoxo (^__^) nite..

Post a Comment