Entry Baru

Wednesday, February 4, 2015

Holiday Medan Indonesia

hai..apa khabar..fuhhh,,fuhhh...berhabuk dah blog nana. Dah lama tak update kan..malas punya pasal..ok..baru2 nie nana ada g jalan2 kat medan..unik sangat medan indonesia, walaupun penduduk ramai tapi diorang bley bertolak ansur dalam kesesakan lalulintas.


kitorang menginap di hotel danautoba..hotel 5 bintang kat indonesia.bley tahan biliknya. huhu.lepas kami g makan dekat restoran femes di indonesia restoran garuda. fuhh..kalo g situ..diorang hidang 35 jenis makanan..pilih je nak yang mana..jangan lupa bayar sudah la.dah la baru sampai medan,tetiba rasa lapar..apa tunggu lagi..bedal je semua. jnji kenyang.huhu.


mak kusyuk je shopping..nak bawak balik malaysia punya pasal..pasar ikan nie banyak betul kain2,telekung baju batik jawa dan lain2. tapi yang rimasnya ada je pengikut2 berniaga tu..ikut je sepanjang jalan.. OMG! 










sampai kat berastagi..sepanjang perjalanan tu..macam2 kami jumpa..khinzir la,kelawar,monyet,,dengan keadaan dan cuaca sejuk macam kat genting tu..sejuk lagi dari genting..naik kuda plak..kawasan bukit..pemandangan cantik..bley nampak gunung berapi..
ok...setakat tu saja kot..mati akal da tak tau nak karang apa..sejak2 lama tak update nie kan..hehe..bye..
Post a Comment