Entry Baru

Friday, March 27, 2015

menikmati tepi pantai Kuala Perlis

 cantik tak? malangnya air laut tak pasang..dengan musim kemarau lagikan..ok bawah nie ada lagi
ops! lupa nak bagitau,tempat nie dekat Perlis..orang panggil Kuala Perlis.Ala..yang orang naik feri nak ke Langkawi tu..inilah dia tempat tu..
 macam romantik plak tengok..ala2 nak terjun pun ada yang bawah nie..nak bunuh diri agaknya..maklum la..tengah frust menonggeng tertonggeng. Nasib baik tak da air..kalo ada terjun da,ingat nak terjun jugak..risau takut kaki terpacak atas..kepala terbenam dalam paya..huhu..
 yang nie plak..kononnya muka tengah happy..yela nampak sunset..
 ok..belanja muka besar talam sikit..Ya Allah cubbynya..macam mana nak kuruskan pipi erk??
 ok nie last..disaat sendiri..macam tajuk lagu ja..memang pon..huhu..nana suka sangat gambar nie..nampak macam...hmm..ntah. apa2 jela..hehe..
selesai ja tengok2 makan2 laksa kuala perlis..balik la kita pon.tenang sikit rasa..masalah cintan cintun yang serabut tu buang kat laut..jangan gi kutip plak..bahaya..balik demam panas nanti..huhu..gurau je..itu saja yang mampu nana update wat masa nie..jangan lupa melawat perlis..2015 tahun melawat perlis.cewah promote perlis plak..ok..bye..
Post a Comment