Entry Baru

Sunday, February 19, 2017

Game over

Assalammualaikum..lama sangat dah tak update kat sini kan..maklum la,sebelum nie ada tempat mengadu..sekarang dah tak da ok..tipis ja rasa..takkan nak frust lagi kot..cukup2 la yang lepas tu..susah juga kalo kita berkawan dengan orangnya yang asal dari pantai timur nie..mesti takkan menjadi..mesti ada halangan..nak orang dekat2 saja..macam mana dengan hati kita yang dah dekat nie? Perasaan? Rasa macam lampin pakai buang pula kan..boleh buang sesuka hati..dulu katanya sayang sangat..tapi mengalah juga dengan mak ayah..benda boleh bincang kan..dah tu kalo ayah awak nak sangat dekat budak tu..suruh ayah awak jela kawin..kenapa susah sangat..bukannya ayah awak yang nak kawin..bukan perasaan ayah awak yang sakit..hati kita yang sakit awak..serius tak faham dengan situasi sekarang. Mak awak pon orang kedah sama macam saya ok..apa kena jauh dengan dekat..macam mana pon..orang kalo dah kawin istri tetap kena duduk dengan suami..so? Apa beza jauh dengan dekat? Tak adil la macam nie..kata sayang..tapi awak dah surrender dari awal..dan dah bagi jawapan..tak nak contct takut lagi sakit.. Ya Allah sakit sangat bila dengar awak cakap macam tu..setiap hari nangis..macam tak da benda lain dah aku nak fikir..awak..awak..awak..😢😂 pinjam bahu jap!!

Post a Comment